Wednesday, September 4, 2013

Suvi :)

Tsau!

Suvi on läbi ja kool hakkas jälle. Suvi oli väga vägev ja tegevust täis.
Suvel käisin paljudes kohtades, olin palju väljas, tegin kodus tööd ja vahel olin ka arvutis.
Käisime suvel perega Vormsil ja olime seal 4 päeva. Mule väga meeldis seal, eriti selle pärast, et see aasta olime teises telkimiskohas, mere ääres.
Peale Vormsil käiku läksin sugulaste juurde Soome ja olin seal 8 päeva.
Käisime paljudes kohtades ja olime väljas. Soome on minujaoks väga suur ja harjumatu riik kuid ma väga nautisin seal olemist ja sain palju häid muljeid.
Suvel oli mul ka sünnipäev, ma seda sõpradega ei pidanud aga sugulased käisid ikka külas tõid kõike head ja paremat ja kinkisid kingitusi.
Peale seda läksin Paidesse sõbra juurde, käisime pitsat söömas ja siis läksime Türile skateparki tõuksidega sõitma.


Praeguseks kõik, tsau.
--Karla

No comments:

Post a Comment